본문 바로가기
Park Jaybum

시차는 싫어요ㅠ0ㅠ

by more+ 2010. 6. 19.

박밴에서 온 문자 받고 재범앜ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ 하고 육성으로 쳐웃었습니다. 으악~ 박재범 이 귀요미. 전 무슨 차가 좋냐면요...ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ 덧붙여 저도 매이맬이걍감사합니다. 이렇게 재범이와 같은 곳에서 살아갈 수 있는 시간이 너무 행복해요.



Current Twitter trends: Los Angeles Lakers win at the NBA Finals, death by firing squad, 'Jay is back' : http://www.independent.co.uk/news/media/current-twitter-trends-los-angeles-lakers-win-at-the-nba-finals-death-by-firing-squad-jay-is-back-2004310.html
 
Former Korean boy band front-man Park Jaebeom (also known as Jay Park) is reportedly returning to Korea after a nine-month absence from the country. Fans are very happy about the news and have taken to their Twitter accounts to say, "He went away with hatred ...now JayisBack with fame. Goodluck Park Jaebeom.I will always support you (whether or not you did something)", "I can see him! haha. ohh..how many cameras are there? lol JayIsBack!" and ""It was 9months of pain hoping Jay would back. And now Jayisback. So cheer up, don't ruin this day." "JayIsBack" is new on the charts in eighth place.

The top 10 most talked about topics on Twitter on June 18 at 9:30 AM GMT are:

1. Lizzie Mcguire Movie
2. Ron Artest (new)
3. Kobe Bryant (new)
4. Firing Squad (new)
5. #worldcup (-1)
6. #iconfess (-3)
7. Angeles Lakers (new)
8. JayIsBack (new)
9. Vuvuzela (-3)
10. NBA Finals (new)

ㅡ 재범이 부분만 발췌했어요. :D

JayIsBack. 오빠가 돌아왔습니다. 여전히 뜨거운 감자이고, 우리가 알 수 없는 힘에 의해 진실이 왜곡된 기사들과 방송이 쏟아집니다만, 재범이가 말했듯이 화내면서 살기에는 너무 짧은 인생이잖아요. ^^ 지금 똥줄이 타들어가는 사람들에게 일일이 열내고, 화낼 시간에 재범이가 더 흥하게 서포트 해주는 일이 더욱 중요한 시기인 것 같습니다. 우리가 열을 내면 낼수록 재범이에게 폭풍 서포트 해줘야할 화력이 나뉘는 거잖아요. ^^





nedsherman We are very proud of Jay and thankful to his fans and all their support. www.jaypark.com

TinzarT
Ok - here is more info on jaypark.com. The site is for Jay to update news, photos, music, videos and events aside f -> http://bit.ly/9C24ZS

Good News: We had quite a few offers to help with jaypark.com and decided to accept 3 volunteers to build the site -> http://bit.ly/c8IDJS
 
Thank you for a very warm welcome for Jay!

ㅡ Ned shermn, Tinzar twitter

늘 그랬왔고 앞으로도 그렇겠지만, 재범이 주위에 좋은 사람들이 많아 다행입니다. ^ㅠ^
그리고, 재범이 오피셜 사이트에 필요한 인력을 뽑는다고 하네요. 관심 있으신 분들은 Tinzar 튀터로 가보세요.




'Park Jaybum' 카테고리의 다른 글

비록 나는 루저일지라도 재범이는 쵝5  (0) 2010.06.21
hello~  (0) 2010.06.20
its ok, never give up!!  (0) 2010.06.17
잉여 잉여 하고 웁니다  (0) 2010.06.17
모가 고맙다는거긴요!  (0) 2010.06.17

댓글